9 martta hamile olduğumu öğrendim, doktorum kesenin oluştuğunu etrafında kan gözüktüğü söyledi 1 hafta sonra tekrar gel dedi tekrar gittiğimde bebegimde göründü hersey gayet iyi dedi haftasına göre bebegiminde boyu iyiymiş sonra 10 gün sonra gel dedi tam da arefe günü ne denk geldi hersey güzel sadece erken fark ettiğiniz için kalp atisi şuan yok dedi 10 gün sonra tekrar çağırdı bayram dönüşü gittiğimde bebegimin kalp atışı yoktu , ve 7 haftalik olması gerekirken 6 haftada gelisimi durmus dedi aynı boyutta 1 hafta daha bekleyelim belki geriden gelen bir bebektir hesabımız yanlıştır dedi neden boyle olmus neden kalbi atmamis doye sordugumda hicbir cvp alamadim eger haftaya da boyleyse gebelik sonlanacak dedi odadan çıktığımda ağlamaya başladım, eşim kapıda bekliyordu beni bulunduğum ilde özel hastahane bulunmadığı için il dışında özel bir doktora randevu aldık gittik ortada aynı şeyler konuşuldu, ben ne sebep ama kesenin etrafındaki kan pıhtı yapmış bu da bebegin kalbinin atmasını durdurmuş dedi ilac başlanması gerekiyordu dedi kan sulandirici ihmal mi oldu yaşanacaktı da acaba sebep mi oldu tekrar yaşadığınız ile geri döndük 1 hafta daha bekledik tekrar gittiğimde aynı şeyleri duydum 9 haftalik olması gerekirken hala 6 haftalikti daha fazla beklememiz bir anlamı yok dediler , işlemler yapıldı ilaçla düşürme yöntemini seçtim ama doktorum uzun süre kalabilirsin hastanede falan dedi bianda dusmeyebilir dedi evde de 3 buçuk yaşında beni bekleyen bi oğlum olduğu için kurtaj i seçmek zorunda kaldım ve çarşamba saat 11:20 gece ameliyathane de söküp aldılar içimden cennette mıdır acaba meleğim.. Ailece okadar istemiştik ki onu uygulamayı hala kaldırmadım bana gelen mesajları Afedersiniz ,fazla sevginiz var mi acaba ?dokunmadan sevdim içimde olduğunu, zamani geldiginde tekmelerini atacağını düşünerek sevdim şimdi içimde kocaman bir boşluk ama HAMD OLSUN ki Oğlum var yanımda 😓