bersu56 korkutmasın o ilk 3 aylık dönem insanı çok strese sokuyor çok iyi anlıyorum ama kanama yaşamadığın sürece sorun yok doktordan da onay alınmış herşey güzel gidiyor dinlenmeye bakmanız lazım bu dönemler. 16. Haftadan itibaren düzeliyor yavaş yavaş ben de iyiydim bu zamana kadar şimdi artık bacak sızlamaları gece zor dönmeler başladı yavaş yavaş sona yaklaşıyoruz beni de gerginlik aldı ufaktan.