Kızlar yarın cinsiyetini öğreneceğiz bebeğimizin. Bi oğlum var 3 yaşında bir de kızım olsun istiyorum. Ama devlette ikili tarama da tahmin de bulunayım mı dedi doktor erkeğe benzettim dedi. Ondan ümidim pek kalmadı önce sağlıklı olsun diyorum ama kendimi erkeğe hazırladım erkek derse şaşırmayacağım ama tabi kız çıkarsa da ayrı sevineceğim 🥲