zuzubayram Kızlar slm bu model alıp memnun olan olmayan var mı ??? Ben mağazada denedim cook hafif oradakilerin en hafifiydi öncelik tercihim hafif olmadı zaten pusetli ve pusetsizi de var sizler den deyenen var mı ???
zuzubayram Pregonun bir kaç modeli daha var lotus du sanırım onu mağazada bulamadım nette var ama kilosu masıl hiç bilmiyorum
dgngr zuzubayram direkt marka model verip kullanan var mı demişsin. Herkesin kaynana sorunu hakkında fikri var. Uydurup yazamaz kimse
zuzubayram dgngr uydurup yazsınlar demiyorum zaten ! Daha öncede model ismi verip çok yazan lar oldu .