bsrelif Benim en sevdiğim çiçek Şakayık 🤍🕊️ Anlamı ve kokusu çok hoşuma gidiyor. Sizinki ne ? Neden o çiçek ? Eşiniz size sık sık çiçek alır mı ? Yoksa benim gibi dalında mı seviyorsunuz çiçekleri 🌿
tahamommy bsrelif eşim kırk yılda bir falan alır 🙄 Saksıda orkideye bayılırım zarif ve narin, bakması kolay derler ama bence en nazlı çiçek kendisi 🥹 Vazoda nergisi severim 🌼
aysgl330633 bsrelif ben papatya ve kasımpatı ve nergis kokusun bayılırım 💕 ama eşim en çok gül alır🤣🤣
myangelson bsrelif ay ben bütün çiçekleri seviyorum ya hiç ayiramiyorum gerçekten ama papatya her zaman çok masum gelmiştir bana 🥰 eşim özel günlerde alır ama ben üzülüyorum kuruyunca ya 🥺
mervekalkann bsrelif Ben de dalında sevenlerdenim alınmasını istemem. Ortanca hoşuma gidiyor bir de japon gülü ✨
annekiz6141 bsrelif Benim ve kizimin alerjisi var.. Evde kullanmıyoruz ben papatya ve yasemin ismimin çiçeğine bayılıyorum 🥰