bruja geç değil değiştirebilirsiniz bende özele gidiyorum kontrol ücretimiz 1600 TL ,doktorumla 23 haftaya kadar ilerledik ,daha sonra haber vermeden hastaneden ayrılmış ortada kaldık sinir oldum sonra başka bir bayan doktor varmış ona deniyim birde olmazsa başka bir yere geçerim demiştim ,çok memnun kaldım ben sormadan her şeyi çok güzel biçimde açıkladı anlattı gayet kibar şekilde kulandim ilaçları güzel bir biçimde yazdı azarlamadi mesala oburku bunlatim olduğumu söylediğim halde bu ayda bulantimi olur diye kızıp miğde koruyu haplar yazdı benim sadece hamilelikte bulantım oluyor kızımda 9 ay kusmustum buda aynı şekilde devam ediyor çok yoğun değil ama ilaç kullanmadan günüm berabt oluyor ,bu doktorum yazdı bir şey demedi