Lekelenme evet oldu. Ev işi yapma yemek vs yapabilecek biri varsa gelsin yapsın. Mümkün olduğunca yatar pozisyonda kalmanı öneririm. Asla iş yapma. Biliyorum çok zor söylemesi kolay ama tedbir almak gerek. 2 ay full yattım öyle. İnsan hasta gibi hissediyor ama herşey senin ve bebişin için 💗 umarım herşey yokunda gider 🙏🏼