Erken önlem alalım diye 16. Haftada yapmıştı ilkini 75g çünkü gebelik öncesinde insülin direncim vardı glifor kullanıyordum hamile kalınca hemen bırakmıştım ama sorun çıkmadı sonuçlarıım iyiydi. Şimdi 27. Haftada testi tekrar yapmak istiyor doktor, çok kararsızım korkuyorum fazla gelir mi bir problem oluşturur mu bebekte 2. defa yapmak 😔