kubraaaatt Hanımlar 32.haftadayım ama bebeğimin gelişimi 30.haftayla uyumlu. Protein ağırlıklı beslenmem gerekiyormuş galiba. Sizler nasıl besleniyorsunuz fikir verir misiniz. Mesela kahvaltıda ara öğünlerde ve diğer öğünlerde neler yiyorsunuz
pervuzz kubraaaatt merhaba. Günlük mutlaka kaşar,muz,ceviz,Kefir,süt, tahin,bulgur tüketmeye çalışın. Kurubaklagillerde bebeğe kilo aldırıyor
2cock kubraaaatt suan 2. gebeligimi yasiyrm ikisindede bn 4 5 aya kdr hc bise yiyp icemedm bilmiyrm bunlami alakalo kizimda hep 1 hafta geriden geliordu smdide haftasyla ayni her hamilelign kendine ozgu bi hali var ya bazn ne yapsakta olmuyor ama muz tahn kabak cekirdegi yumurta kasar peyniri ise yario diorlar
Melike3506 kubraaaatt 32 haftalığım bende bebeğim haftasıyla uyumlu. Her gün kahvaltıda fix 2 yumurta yarım avakado 4 tam ceviz 7 zeytin ve kaşar peyniri yedim. Yanında tahin pekmez reçel yada çikolata da yedim. Ara öğünde kefir meyve ya da yoğurtlu granola kasesi fıstık ezmesi pirinç patlağı vs yedim. Akşam yemeklerinde de genellşkle kırmızı veya beyaz et tükettim eşim sebze yemeği yemediği için genellikle et tüketmek durumunda kaldım ama bakliyat ya da sebze yemeği de yediğim oldu.
kubraaaatt pervuzz evet bunların hepsini tüketmeye çalışıyorum. Ama özellikle ye dediğiniz bir şey olursa fikrinizi almak isterim
kubraaaatt Melike3506 istediğim yorum buydu🥹 çünkü o kadar stres yapıyorum ki nasıl beslenmem gerekiyor onu bilmiyorum 💕 bu arada bebiş kaç kilo şu an
Melike3506 kubraaaatt yani benim beslenmem doğrumu bilmiyorum ama kahvaltıma özen gösteriyorum. Tstlı mı de yedim cipsimi de yedim yani dikkat etmedim çokta hiç bir şeyden de kısmadım kendimi dün muayenem vardı 32+1 de 1967 gr çıktı kilosu 🥰
minikkalbinaneysi kubraaaatt stres bebekte gelişim geriliğinin asıl sebebidir biliyor muydunuz sevgili kardeşim Kontrol etmeye çalışın. Beslenme her türlü yapılır. Evet belli baslı besinler fark attırır ama yine de bu dönemdr stresi kontrol edin. Yumurtayı (omlet/haşlama) farketmez portakal veya kiviyle tüketin. Peyniri cevizle tüketin. Kabak çekirdeği de olabilir. Roka ekleyin yeşillik olarak Çayı veya kahveyi kahvaltıyla beraber almayın arasına 1 saat koyun. Omega 3 takviyesi alin muhakkak öğlende. Aralarda orta boy muz üzeri tahin ceviz yapın Meyveden gelecek şekeri de dengelemek gerekiyor. Et/kemik iliği sulu çorbalar tüketin. Haftada 1 balık (tarım koop) alabilirsiniz lezzetlidir. (Yeşillik ile berebar) Yoğurt kefir bunlar da aklnzda olsun Hareketi hayatınza bir nebze ekleyin stresi azaltır. Spor/pilates (rutin şekilde)
minikkalbinaneysi kubraaaatt rica ederim sifa olsun insallah siz sakinleyin o makas kapanacaktır 🌸 birde gerilik yokmuş gibi davranın haftasına uyum sağladı/sağlamadı diye hesab etmeden akışa bırakın tevekkül edin Allah ümitlerinizi yeşertir 🤲🏻
miracsevim kubraaaatt aslında aynısını arkadaşıma da söylediler. çocuk 4 kg ve gayet sağlıklı doğdu şimdi 3 yaşında maşallah çok akıllı. bence bazı doktorlar ölçümleri iyi yapamıyor.
kubraaaatt miracsevim devlete gittim geride deyince özele gittim o da aynısını söyledi gözlem altına alındım. Haftada bir çağırdı artık
umayala kubraaaatt şekerim de var beslenmek çok zor oluyor. Ama aynı durumu bana da söylediler bir hafta önce. Bir haftadır midem bulanıyor yemek yemekten. Ağzımı hiç boş tutmadım. Günde iki üç bardak süt iki üç kase yoğurt kabak çekirdeği kaşar peyniri, şekeriniz yoksa muz yiyebilirsiniz tahin pekmez yiyebilirsiniz ben yiyemiyorum. Her gün muhakkak et ya datavuk öğlen ogünleri de bitkisel protein nohut kuru fasulye yapabilirseniz yeşil mercimek başlaması bol su ve vitaminlerle dikkat etmek.
kubraaaatt umayala ben hamileliğimin başından beri saydığınız ürünlerin hepsini tüketen biriyim bu gerilik neyden kaynaklı çok merak ediyorum
umayala kubraaaatt benim de düzelmedi bunlara rağmen ben de merak ediyorum minyon biri de değilim ki bebek minyon olsun sağlıkla bir gelselerdi
sudeli4 kubraaaatt Bazende bebeğe giden kan akışıyla ilgi olabiliyormış hastanede biriyle tanıştım ben doktor ona hiç bi pıhtılaşma sorunu olmamasına rağmen bebekte gelişim geriden geldiği iicn kan sulandırıcı başlamıştı ve biraz toparladı diye biliyorm ama her doktor nunu gerekli görmüyor olabilir