ilknur22 ben çatlakları olustuktam sonra kullanmaya basladım 7. Ayda eczaneden lierac almıs eşiö bir ay onunkullandım çatlak rengini açtı sonra mamanaura diye bir markanın krem formunu aldım beğendim o da nemlendirip rengini açmaya basladı ve uygun 450 tl yağ formunu da alacağım