bende uygulamaya göre 12 inci haftada gittim ama doktor 11+4 dedi sonuç bekliyorum cinsiyet çıkarmı ki bu testte çok merak ediyorum ulturosonda vermedi sinir oldum 😂 tam da cisiyeti pat diye söylicek bi doktor yer gittiğimde diyorum ki cinsiyet belliyse söylemeyin inadına söylücek gibi geliyor ama eşimi almadığı için bilmiyor gibi yaparım 😂😂