fatmagnydnbkdmr Merhaba herkese Lokman hekim hastenelerinde muayene olan doğum yapan var mı ? Önerir misiniz? Doğum paketi almayı düşünüyorum da. Benim için rapor kısmı da önemli rapor verirler mi? Bilgisi olan cevaplayabilir mi rica etsem 🙏
Melike3506 fatmagnydnbkdmr ben dün muayene oldum Etlik şubesinde. Normalde devlet takipliyim. 32. Haftamdayım asistanda sordu çalışıyor musun diye ona göre rapor çıkarayım tam haftasındasın dedi. Muayenemden de memnun kaldım.