Deletedmom_877 emine1309 kız dedi doktor belki 8 doktora gittim direkt gider gitmez bakar bakmaz kız dediler hep 😁
emine1309 Deletedmom_877 yaaa hayırlı olsun,tahmin için erken değil mi peki? bende kız istiyorum valla
emine1309 Deletedmom_877 keselerimiz benzer şekilde anlamıyorum hiç bende merak ediyorum kendiminkini değişiyor şekli sürekli
Deletedmom_877 emine1309 tabiki 8 haftalık olunca kese bi tık daha büyüyor ya sizin 6 haftalık varsa onunla karşılaştıralım benim 7 haftalıkken de var