ulgut Kızımın ismine İpek ismini verdim Hem tınısı bakımından güzel modası geçmeyen bir isim hemen narin yeni isimleri hiç düşünmedim sizce ipek ismi nasıl güzel anneler 🥹
_gecekusu ulgut çok güzel canım 🌸 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin adıyla büyüsün inşallah 💞
bsr18_ ulgut bende ipek ismini çok severim. Çok naif narin bir isim. İsmiyle yaşasın, hep güzel yerlerde anılsın ismi🥰