Kızlar, Allah izin verirse 33′e girmek üzereyim. 2 gün önce gece mide yanması geldi, ardından şiddetli bir ağrı girdi karnıma. Soda içince yanma gitti ama karnımdan kıvranıyorum. Çok şükür tuvalete çıkabilince ağrım gitti. Dün de çok afedersiniz ağzımda kusmuk tadı vardı, soda içtim belki rahatlatır diye. Midem biraz rahatladı, gazım da vardı ama tuvalete çıkamadım. En son kusabildim. Belki garip olacak ama alttan çıkamayınca üstten çıktı gibi bir durum mu oluştu? Bu gaz sancısı gibi bir şey miydi sizce, yaşayan var mı? Sonrasında ishale çevirdi