Kızlar içinki transfer için adetimin gelmesini bekliyordum ve 4 gün gecikti geçen ay ilk transfer kimyasal gebelik olmuştu. Dün test yaptım ama aşırı zor görünen bi çizgi çıktı 5 7 dk içinde eşimde zorda olsa gördü bugün tekrar yaptım biraz daha belli olan yine silik bi çizgi çıktı. Testler awox marka sizce olabilir mi hala ihtimal veremiyorum fotoğraf atmak istiyorum ama orda hiç gözükmüyor