Esma006 öyle sayılmıyor 2 nisan da pik gördüysen 3 nisanda çatlama olduysa 4 nisan yumurtalamadan sonraki 1. Gün yani dpo 8 e yeni girdin
Mesela benim 31 mart pik günümdü 1 nisan çatlama oldu 2 nisan 1. Gün sayılıyor ben de 10. Güne girdim
Yani en erken pozitifi pazartesi görebilirsin çarşamba daha netleşir