Salı günü birden pıhtılı şekilde kanama oldu acile gittik vajinal bakıldı bebek yaşıyordu kalp atışı vardı progestan iğne verdi ağızdan da al dedi ama düşük tehtidi dinlen dedi. O günden beri iğnemi oluyorum ama ara ara kahverengi, vişne çürüğü şeklinde özellikle kendimi yormuşsam kanama oluyor. Kendi doktorum kanama alanı göremedi kese bebek iyi bu haftalarda beklemeyiz ama dinlen falan dedi. Sabah kalktım kanama yoktu ama az önce sabah bulantısı geldi kustum ondan sonra yine kanama olmuş kendimi sıktığım için kusarken. Sanki kist patladı diyorum doktora o değildir diyo ee ne o zaman günlerdir bunu yaşıyorum çok korkuyorum tecrübesi olan var mı? Benim kistlerim vardı küçük küçük sol yumurtalıkta da hamile kaldığımdan beri hissetmediğim batmalar oldu eskiden olurdu hamilelikle birlikte bitmişti