Kızlar günlerdir karnım ağrıyor acı şeklinde bir ağrı acile gittim en son nstye bağladılar bebekle ilgili bir sıkıntı yok dediler. Ama ben duramıyorum nefes alırken sağa sola dönerken dahi öyle bir acı giriyor ki hareket edemiyorum. Başına gelen ne ağrısı olduğunu bilen var mı? 😔
Doktorda bir şey demiyor bulamıyorlar ama dayanacak gibi de değil