merve__12 bizde 39 olduk hadi hayırlısı, aynı durumdayız, ilk olacak normal doğumu bekliyoruz. Daha çatı muayenesi yapmadı doktorum sancım yok diye , Salı kontrol günü belki bu sefer bakar. Sona çok yaklaştık, hayırla sağlıkla şu cuma hürmetine kavuştursun Mevla .🤲🏻💙