Cansu_aydin13 Hatice_00 çok acıyor mu hamileyken normalde bende gidiyodum hamile olmadan şimdi 33 haftalığım artık alamıyorum göremiyorum ayıptır söylemesi aşağı tarafı ağda çok acıtıyor mu gitmeli miyim agdaya
necmiye86 ben şimdiye kadar hiç gitmedim çekindim. Ama hamilelikte çok zor oluyo. Doğum ne zaman olacağı belli değil düşüncesiyle bi cesaret dedim gittim. öle aman aman acı yok. o an çekince sonra acı olmuyo. saniye sürüyor yani
lmf26 ben 31. haftada ağda yaptırdım, geçmişten lazerli olduğum için çok sık/yoğun çıkmıyor ama sizce doğumdan önce tekrar ne zaman yaptırmalıyım ? Sizler ne kadarlık periyotlarla yaptınız ?
irem84 lmf26 doğum öncesi en son kaçıncı haftada yaptırmak lazım acaba? Doğumdan sonra bir süre yapılamaz sanırım. Ama beklerken erken doğum ihtimalini de hesaplamak lazım, arayı kaçırmayalım
lmf26 irem84 bunu ben de bilmiyorum inanın kestiremiyorum, ama çok çıkmazsa yaptırmayabilirim enfeksiyon vs riskinden korkuyorum biraz. Çıkarsa da yaparım dediğiniz gibi doğumdan sonra da bir süre yaptırılmaz muhtemelen