Tam 37 haftalık gebeyim. Uygulamaya göre de son 22 günüm kaldı. Fakat yaklaşık 4-5 saattir geçmeyen ağrılarım var, sancı da diyebilirim regl gibi. Alt sırtım asla geçmiyor. Normalde dinlenince geçerdi önceden şu an kaç saat olmasına rağmen alt belim devam ediyor. Kasılmalar 5-6 dkkada birdi şimdi ara ara tekrar oluyor. Bebek hareketleri de durmadan devam ediyor daha sert ve karnım şiş. Bi yarım saate daha geçmezse hastaneye gideyim diyorum sizce ? Normalde yarın zaten rutin kontrolüm var. Ama dayanamayıp gidip baktırsak mı?