ESRAFS İlk gebeligimde soylemisti doktor bolca ceviz ve ev yoğurdu yemem gerektiğini söylemişti. 36+4 de dogurmustum bir sıkıntı olmadı çok şükür ama bebeğim düşük kilo ile dogmustu