maco61 mtlukadin1 benim kesinleşti 2. sezeryanım Allahın izniyle 27 Nisan pazartesi günü doğum olacak tam 38+4 oluyorum. zorluyor temizzlige başladım ev için zorlanıyorum dişim ağeıyo belim ağrıyor ben ayaklarını resmen gögüs kafesinde hissediyorum Allahım kolay sağlıklı bir doğumumuz olur inşallah 😐
priencessgirlmom mtlukadin1 2. Sezeryan olacağı için 5 Mayısa gün aldık o zaman 38+4 haftalık oluyoruz 🌸 ama 20 lik dişimde bir ağrı başladı ve henğz hiçbir hazırlığım yok çünkü dermanım yok
hollyy Ben de aynı gün , sancılar başladı , bir yerde toplanmalar vs , erken gelecek diye korkuyorum 🫣 inşallah zamanında sağlıkla gelsinler