cikitamilk Yerleşme kanaması gibi ama değil gibi de adet kanaması gibi acaba üstüne adet görme mümkün müdür? Hcg 66.63
beyzaa0 Benimde 8 .haftada başıma heldi yerleşme falan değildi subkoryonik hemotom die geçiyor uzunca bi süre devam etti
mavi343434 Durumunuz nedir ? Benim de betam 24,50 çıktı dün lekelenmem var hafif pembe şeklinde peçeteye geliyor sadece
cikitamilk mavi343434 bugün düşük yaptım 8 nisanda beta hcg 66 idi 10 nisanda pıhtılı adet kanaması gibi ağrılı kanamam oldu acile gittim beta değerim düşmüş 28 olmuş 😔
cikitamilk mavi343434 fazla stres yapmayın bol bol dinlenin ki gün geçtikçe beta değeriniz artsın inşallah Rabbim kucağınızı boş bırakmasın🌼
mavi343434 cikitamilk bugün öğlen çok kanamam oldu, hastaneye gittik betam 64 çıktı. Doktor beta takibi devam dedi. Eve geldim kanamam tamamen bitti. Kimyasal mı sizce
mavi343434 cikitamilk teşekkür ederim canım bugün beta verdim 675 ti çarşamba günü de 318 çıkmıştı. Beta artışım güzel ama kanamam var kafam allak bullak
senpoyraz mavi343434 kanamanız ne kadar sürdü benimde aynı şekilde çünkü betam çok düşük öğrendim ben 10.8 18 de adet oldum gibi 19 da azaldı 19 ı akşamı bitti şimdi sadece pembe lekelenme var doktor cuma gel dediği için gidip betaya da baktıramıyorum korkuyorum