anneadayii__ hiç bir hazırlık yapmadım desem yeridir evimiz kentsele girmişti müteahhit Ramazandan önce teslim edecekti sözde geçici süreliğine eşimin dedesinin evinde kalıyoruz eşyalarımız hepsi bir odada evde zaten onların eşyaları vardı yani evde adım atacak yer yok ne yapıcam bilmiyorum