gizemb0 anneadayii__ Son 41 de bizim bakalım daha erkende gelebilirler 40a 40 hafta olmuyor her zaman 😬
aybike2212 anneadayii__ amin inşallah hepimizin evladı sağlıkla vakti zamanında gelsin gerçekten çok çabuk geçiyor 🙂
ilkgozagrimhavinim anneadayii__ uygulamaya göre son 37 ama sezaryen olacağı için son 23 falan var sanırım🥰