anneadayii__ badhomian valla ben de ruhen yoruldum bedenen zorlamadı beni şükür, ama psikolojik olarak yıprattı sürekli evde olmak 😏
ozklay anneadayii__ En iyisini yapıyorsun, herkesin süreci kendine kolay ya da zor. Allah yardımcımız olsun, bir avazda kurtarsın inşallah 🥰😍
daisymom_99 Uygulamaya göre 43 ama sezeryan olacak, buyuk ihtimalle 2 hafta önce olur 30 gün felan var🎀🐣
anneadayii__ daisymom_99 siz kendiniz mi sezeryan istediniz ? Benim de sezeryan olursa daha az demek ki 😮
senaninannesi_ anneadayii__ son 72.. ama erken doğum olacağı için hiç belli değil her an doğum olabilir