ayseozdmrr bende de aynısı olmuştu ve bende gebelik sekeri vardı. Bebeğin iri olma ihtimali çok yüksekti buda doğum sırasında zorluk yaratır demişti doktor. Bebeğim aşağı inmemişti ve acilmam yoktu. Yürüyüş doğumu başlatacak hareketler yaptım hatta yerleri elimle sildim hurma yedim derken 39+2 de kızımı kucağıma aldım. Büyük kızım 39+6 da doğmuştu