Rojen21
Kbb a git dedi doktorum bende dahiliyeye gözüksem olurmu dedim gittiğim hastane semt polikliniğiydi kbb yoktu oda tamam olur dedi,dahiliyeye gittm oda hamileler için birtek bu ilaç olur dedi antibiyotik felan yazamam dedi ben yinede doktoruma da sordum hiç sıkıntı değil kullan dedi
Bu benm 3. Gebeliğim diğer kızımada korona zamanı hamileydm yine bu ilaçtan vermişti doktor öksürk için ama midem bulanıyordu o zmn hiç içmemiştim