fundiiim bende bahsettiğiniz ö.ö.u. İsimli doktora randevu almıştım öyle genel kontrole çok tatlı bi hanımefendiydi ama yanındaki asistanı beni resmen azarlamıştı. Özlem hanım sanki asistan, asistanı sanki prof gibi davranmıştı enfeksiyonum olmamasına rağmen hamilelik şüpheme rağmen umursamamıştı ki gerçekten hamileymişim :) ilk ve son gidişim olmuştu. Bahsettiğim asistanj kendisi gayet tatlı bi kadındı ama çok konuşturmadı özlem hanımı asistanı😅 ilk kez devleti deniyim demiştim ama özelden şaşmamak gerekiyormuş onu anladım özelden devam ediyorum🥰