berberoggluu Ben tekrarlayan düşüklerim olduğu için gidiyordum. Çok ilgililer bir sürü tetkik yapıldı. Şuan çok şükür sağlıklı gebelik elde ettik. Takip ediyorlar ama doğum konusunda bir bilgim yok.