Elisa0110 Bugün 35 olduk. Nefes alıp verirken sırtım da özellikle sağ taraf da ağrı mevcut sancı olabilir mi acaba 🥺🤔
melegim91 Elisa0110 Hayırlısıyla bi doğuraydın canım benim 😄 Normal ağrılar sancı gelince anlayacaksın hiç merak etme anlar mıyım anlamaz mıyım diye o kendini hissettiriyor ben geliyorum diyor bebiş 😘😘
osimdiannee Elisa0110 doktor kontrolün ne zaman canım ihmal etme hiç bir ağrıyı son düzlük Allah’ım sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🤲🌸
orhismommmmmm Elisa0110 sanmıyorum doğum belirtisi degıldır yinede takip et bebişim bizde 30. Haftaya girdik belim agrıyo felaket
Elisa0110 melegim91 valla aynen bende öyle diyorum her gün bir yerim ağrıyor herkes bıkacak benden yakında 😂🤭doğurunca ben değil herkes rahatlayacak gibi hissediyorum 😅
melegim91 Elisa0110 Zor yavrum hamilelik öyle her gün insanın bir yeri ağrıyor gerçekten bebek artık büyüdü ağırlık yapıyor vücuda böyle ağrılar çok normal kilon kaç sorması ayıptır
Elisa0110 Sevimlimom kaçıncı hafta kasılma nasıl nerede oluyor onu bile bilmiyorum yaa varsa da anlamıyorum ☹️
Sevimlimom Elisa0110 34+6 karnım sertleşiyor nefesim daralıyor bebekte bir şekil aliyo anlatamam nst ye de girmedim daha siz girdiniz mi sancıya da bakilmadi yani
bebecim Sevimlimom bende bugün 35 oldum aşırı hareketli bu haftalarda, koşacak gibi oluyor nstye 2 kere girdim sabah yine kontrolüm var 3. Nst olacak 31den başladık girmeye
Elisa0110 bebecim dimi bende de öyle arada uyuyor galiba uyanınca maşallahı var sen erken girmişsin nst ye ben 34 de gitmiştim yanlış hatırlamıyorsam onda girmiştim
Sevimlimom bebecim ben girmedim daha benimde aynı sanki çıkacak gibi oluyo öyle baskı yapıyor ki hemen tuvalete koşuyorum