Nur_budak Güzel annelerim ne zamandır yapmak istediğim ama cesaret edemediğim EMZİRMEYİ sonlandırmayı bugün 2.5 yaşındaki kızımı sabahtan itibaren emzirmeyi kestim çok duygusalım kendimi kötü hissediyorum ne zaman geçer bu his ağlamak istiyorum 😔🥲
nerm629_ Nur_budak canım benimde 1 ay oluyo biraktirali saçımı göğsüme başlamıştım her istediğinde gosteriyodum istemiyodu öyle öyle birakti
hilalaselll4 Nur_budak ayy ben de böyleydim çok duygusal anlar ben salça sürdüğüm zaman hemen tiksindi bir daha istemedi alışırsın sen de hemen 💕💕artık büyümüş zaten maşallah baya içmiş
Hatice_00 Nur_budak bişey sorabilir miyim ısırma falan olmuyor mu kızımda iki buçuk yaşında ama emmedi bes ay emdi sadece emerken diş değme falan oluyor mu acımıyor mu hic
Nur_budak nerm629_ bende yarabandi yapıştırdım acıdı uf oldu doktor yaptı annem falan diyorum açıp bakıyor dokunup kapatıyor ama sürekli geliyor meme diye 😔
Nur_budak hilalaselll4 bende yarabandi yapıştırdım acıdı uf oldu doktor yaptı annem falan diyorum açıp bakıyor dokunup kapatıyor ama sürekli geliyor meme diye ona rağmen üzülüyorum ya 😔
momyflow Nur_budak sabır taşı deneyebilirsiniz 1 günde kestim sabır taşıyla😅 iştahı düzelmiyo ama maleseff 😒
momyflow Nur_budak taş zaten o biraz ıslatarak göğüsünüze sürüyorsunuz emmek istediğinde o değişik tat geliyo tiksiniyor, o sırada da artık büyüdüğün için sütün tadı kötü olmuş vs vs diye konuşarak desteklersiniz