cansukccc Folik asit kullanan var mı instagramda bir kadın anlatıyor folik asit zararlı diye ama doktorlarda önemli olduğunu söylüyor sizce kullanılmalı mı ?
erkekannesi1_ cansukccc sosyal medyada ne olduğu belli olmayan insanları dinleme folik asit çok önemli Eskiden folik asit mi vardı diyenlere inanma 1941 yılından beri var ve kullanmayanların cocukları neden sağlıklı çünkü eskiden herşeye ata tohumu kullanılırmış herşey organikmiş şimdi hepsi hormonlu tohumlar bile o yüzden çık önemli kullan kesinlikle onları dinleme
Melike3506 cansukccc bir kadının dediği mi doğrudur ya da bir doktorun mu? Gebelik düşünmeye başlamadan 3 ay önceden kullanılması tavsiye edilen bir takviye önemini siz düşünün
begumkaya2 cansukccc Bence mutlaka kullanılmalı, ben gebelik planladığımda başladım ve gebeliğimin ilk 3 ayına kadar kullandım. Zaten 3 aydan sonra doktor bıraktırıyor ve demir, d vitamini, omega 3 gibi takviyelere başlatıyor
cansukccc erkekannesi1_ kadında aslında bir doktor ama çevremde kimse kullanmamış doktorumda daha önermedi önerirse kullanıcam
erkekannesi1_ cansukccc cansukccc daha çok erken canım bebeğin kalp atışlarını duyması gerekiyor daha çok küçük
gogirl Doktorlar hamilelikten önce kullanmaya başladığını öngördüğü için önermiyorlar (atlıyorlar genelde) sen sor bence. Full organik besin değeri yüksek ve folat içeren besinler tüketemeyeceksek hamileler olarak kullanmak zorundayız aslında
cansukccc gogirl kocamın bütün tarafı köyde oturuyor sürekli yoğurdum peynirim köyden geliyor biraz yaz sezonu açılsın patlıcan domates biber hepsi köyden gelicek 😂
170924 cansukccc Pastörize olmamış ürünlerde yasak 🙂 Folik asit önemli aşılar neyse de gebelikte hadi diyelim ama bu tarz ilaç ve takviyeleri aksatmamanız gerekiyor. Sadece biberle vs olacak şey değil bebeğin beyin gelişimine çok büyük katkı sağlıyor. Bazı şeylerde eski toprakları çokta dinlememek lazım. Sağlıkla alın inşallah kucağınıza.
gogirl cansukccc pastörize olmayan süt yoğurt peynir hamilelikte yasak aslında ama bir doktora danışın isterseniz😂
cansukccc begumkaya2 ben şuanda demir D vitamini kullanıyorum gebe kalmadan önce kullanıyordum doktora sorup devam ettim
begumkaya2 cansukccc Anladım, tabi ki doktorunuz uygun gördükten sonra bırakmamışsınız çok iyi, peki kaç haftalıksınız şuan
cansukccc gogirl cidden soruyorum eskiden ne yiyorduk Herşey yasak yiyorum vallah inek sütürdur ne zararı olucak
erkekannesi1_ cansukccc eskiden herşey organikti ineklerin süt yeminden tut samanına kadar şimdi herşeyde hormon var kurbanda kesilen ineklerin bile çoğu yağ içinde sütünü sen düşün😃 ayrıyetten pastorize etmen şart bebeğin bakteri kapar ve farkına varamazsın internette araştır istersen