20 haftalık hamileyim ve 8. haftadan itibaren neredeyse 17-18. haftalara kadar mide bulantısı ve tiksinmeden ötürü doğru dürüst beslenemedim. Midem ne alıyorsa onu yiyebildim. Kuruyemişten, süt ve süt ürünlerinden, tatlı olan her şeyden hatta çubuk krakerden bile tiksindim. Kahvaltım genelde poğaça simit oldu. Bu süreçte herkes bana yok süt iç yok ceviz ye yok şunu ye bunu ye dedi ama yiyemiyordum ki bebeğe faydalı olduğunu ben de biliyorum ama keşke yiyebilseydim. Her neyse velhasılkelam bu süreç çok şükür maşallah bitti ve iştahım yerine geldi. Artık her gün kahvaltıda çeyrek avakado yumurta ve peynir yemeye özen gösteriyorum ara öğün olarak da bir bardak sütle birlikte ceviz yemeye özen gösteriyorum. Ama sorun şu ki eşim sürekli “Ohoo o dönem geçti artık, sen bunları ilk 3 ayda yicektin.” diyip duruyor benim de sinirimi bozuyor. Bu gerçekten doğru mu ya vicdan yapıyorum ben de bebeğimi düzgün besleyemedim diye bu saatten sonra yediğim cevizin avakodonun bebeğe bir faydası olmaz mı?