Dermapen yaptırsam zararı olur mu sizce, yüzümde daha önceden belli belirsiz bi güneş lekesi vardı şimdi hamilelikle beraber çok göze batmaya başladı, kendimi kötü hissediyorum 7 aya girmek üzereyim, daha önce deneyimleyen ya da şahit olan var mı fikrinize açığım