handebalamutcu Kızlar 2-3 saat önce kan verdim beta 121 daha önceden beta 6 ve 47 iken test yaptım tamamen kırmız pozitif değil ama pozitifti. İşte az öncr 1L su içmiştim iki kere lavaboya cıktım suan erken gebelik testi yaptım böyle. Normal mi? [https://mutluresim.com/images/2026/04/10/X9ZsBM.jpeg](https://)
ezgickm handebalamutcu sizi üzmek istemem ama kimyasal olabilir beta böyleyken daha kırmızı olmalıydı belki de test bozuk ama canım