beliza Haftaya giriyoruz ve eşim ısrarla isim konusunu açmıyor hala sıkıldım artık ben seçmek istiyorum benim ismim Beyza İrem eşiminki burak sizce hangi isim daha güzel
gvnrzz beliza ben bade ismini cok seviyorum ilk cocugum kız olsa koyacaktım ama anlamının içki, şarap olmasından dolayı vazgectim. İnci diyorum o yüzden ☺️ ben de 25 haftayı bitiriyorum hala karar vermedik.