elifay1234 çokk ciddii ağrılar çektim, mahvoldum yerlerde süründüm, artık ağrıdan uyuyamıyodum hatta dişimin ağrısı komple yanağımı damağımı sardı başıma vuruyodu, 27. haftaya geldim sürüne sürüne hala hiçbir sey yapılmadı , çektirip kaybetmek istemedim ama 6-7 ay oldu çürüye çürüye bitti sayılır artık kanalda işe yaramaz, doktor doğumdan sonra anca tedavi olursun dedi bende mecbur çektim, ağrı kesici bile içmedim bebek için :(