Kızlar merhaba normalde 7 haftalık hamileydim bugün doktor randevum vardı bebeği görmek ve kalp atışı için, en son 2 hafta önce gitmiştim vajinal olarak sadece kese göründü 4+5 haftalık çıktı bugün ise 7 haftalık olması lazımken 5+3 lük göründü kese. Gebelik gelişmemiş ve sağlıksız dendi. Bu durumu yaşayan var mı ? Pazartesi tekrar çağırdı çok düşük ihtimal gelişmesi dedi bu süreci yaşadınız mı? Yoksa kürtaj olucağı söylendi evde kendi ilerlemesi mi kürtaj mı daha iyi bir seçenek iyice aklım karıştı