busu1 bence gayet güzel bir isim ki benim ogluma selim koycam ayni tepkileri aldim ay başka isimmi bulamadin vs dediler bı akıllı aradimda sormak icin seni bulamadim diyesim geliyor 😅 ben koyduktan sonra gerisi boş herkes kendi cocuguna koysun ismi benim evladima en uygununu benn seçerim o yüzden kimseyi ciddiye alma ve anı yaşa suan en güzel haftalarindasin 🥰