meltemmustafa Kızlar dün doğum yaptım sezeryanla bebeğim hiç durmuyor sürekli ağlıyor üstünü değiştirmede olsun emzirme de olsun nasıl, bir yol izlemeliyim yardımcı olur musunuz gece de gündüz de hiç uyuyamadım sütüm yetmiyor mu
happyela meltemmustafa Günde 4 5 kez bezini dolduracak şekilde çiş yapıyorsa doyuyordur. Ağlaması sadece açlık olmuyor. Çok farklı bir dünyadan bambaşka bir dünyaya geldi. O da tıpkı siz gibi değişiklikler yaşıyor alışmaya çalışıyor. huzursuz olması normal :) bol bol ten teması yapın 🩷
Eso66 meltemmustafa Kızımda ilk 3 gün sadece ağladı ve ben 3 gün toplasan 2 saat zor yatmışımdır sonradan düzeldi Allah’tan
meltemmustafa happyela dün sabah 10 da doğdu şu zamana kadar 14 kere değiştirdik bezini normal mıdır kendimi, çok, kötü hissediyorum
happyela meltemmustafa Çok iyi bez değişimi. Gayet doyuyor o zaman. Gazı da olabilir. Ama dediğim gibi bu dünyaya alışmaya çalışıyor. Siz huzursuz oldukça bebeğiniz de bunu hisseder. Sakin kalın ve ten teması yaparak ona güvende olduğunu hissettirin geçecek çok normal 🩷
mrvshnsrcgl Kemik suyu Bulgur Kompostu Bol bol su Rezene kimyon Gazlı yıyecekleri yerken dikkat ediniz ilk dönemlerde aşırı gaz yapabiliyor Eğer hala sütünüz olmazsa eczanelerde bestlak damla ya da ebebek de malt bira var anneler için sütü arttırıyor Ama en önemlisi bol bol su içmek
meltemmustafa mrvshnsrcgl daha bugün yemek yemeye başladim yine de gaz olur mu gecede hiç durmadı çünkü bol su içiyorum kimyonlu su içtim arkadaşım tavsiye etti
prenses99 mrvshnsrcgl merhaba benimde 10 gün oldu 30 ml süt artmıyor sankı sağdıgımsa oluyor kızım içtikten sonrada 10ml çıkıyor yetıyor mudur sütüm 5 çişli bez çıkıyor ama yinede az gibi geliyor
atesvesu meltemmustafa gaz sancısı bazı bebekler de erken başlayabilir birde anneden bebeğe bebekten anneye geçen sancı da olurmuş babaannem hep derdi
mrvshnsrcgl meltemmustafa gazlı yemekleri bi süre ara verebilirsiniz ilk dönem için kolik olma durumu çok oluyor. Rezeneli kimyon çayı içenilirsiniz rahatlatır hem sizi hem bebegi. Bol suyu da ıhmal etmeyın. Eğer gaz şikayetı artarsa yazın tekrar tavsıye edeceğim çok şey olacaktır. Rabbim yardımcınız olsun kolaylık nasip etsın inşallah bu mübarek günde 🤲
dozkaraca Size yardım edecek kimse yok mu? Uykuya da ihtiyacınız var. Süt gelmesi için dinlenmek lazım. Banyo lazım. Tuzsuz yiyin, bol su için. Öyle gelir sütünüz. Emzirmeden emzirmeye alt değiştirin. Emzirmeden önce uyandırır hem çocuğu
meltemmustafa dozkaraca annem var yardım ediyor eve geçmedik henüz o yüzden dinlenemiyorum şuan banyoda yapamadım hastane kartlarında çok teşekkür ederim öneriniz için
meltemmustafa kesginn ağrım yok denecek kadar az çok şükür ağrı kesici falan yapıyolar sürekli bide bol, bol yürüyorum iyi geliyor ağrımın azalmasına bi şikayetim yok sadece bebeğimi düşünüyorum hayırlı doğumlarınız olsun hiç korkmayın 🩷
kesginn meltemmustafa çok sağolun Allah razı olsun umarım sizde rahat edersiniz bebeğinizle toparlanırsınız en kısa zamanda ❤️🤲🏻