Mervezngn ay evet bugün benim gittiğim doktor da tahlil sonucunu söyledi gönderecekti beni dedim bebeğime balmıycak mıyız bakalım o zaman diyo aynen babasının hayrına bakıyor sanki ay bende gitmiycem o doktora başka doktora gidecem hem sürekli gitmenin ne zararı oluyormuş ki acaba ??
Buarada çok geçmiş olsun Rabbim korusun hepimize sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🙏🏼