Merhabalar 17 haftalık çift yumurta ikizi hamileyim burada erken doğum rahim açılması vs şeyleri gördükce ister istemez endişeye giriyorum acaba bende olurda anlamazsam ne yaparım vs gibisine siz bu durumlarla nasıl başa çıkıyorsunuz? Okumamaya çalışıyorum ama bı yandan da ya bende varsa anlamazsam ne yaparım düşüncesi de oluşuyor ister istemez okuyorum