Lapsodi Kızlar normal adetim 4 gün sürüyor ama düşükten sonra pazar gününden beri kanıyorum ne zaman diner bu ya :( cokmu uzun sürer
miraygmssoyyyyy Lapsodi merhaba bende düsük yaptım geçen hafta perşembe başladı suan azaldı lekelenme gibi doktorum kanamanın iyi olduğunu rahmin kendini temizlediğini söylemişti.Ama içinizin rahatlaması için bence bir görüş alın.