Kızlar 13 haftalık hamileyim hiç hamile gibi hissetmiyorum belirtim yok yani ne bilim korkuyorum acaba içimde mi kalbi atıyor mu falan içimde hep bir şüphe var halbuki ki 12 haftalık ken gittim hareketlerini gördüm doktor sağlıklı dedi ama ona dair bişey hissetmemek beni tedirgin ediyor sizce normal mi benim gibi olan kadınlar var mı