Sarem bende 8 haftalığım. Göğüslerim de acı ve hassasiyet hala devam ediyor canım. Dokunamıyorum bile o derece. Bulantım da öğlen ve aksamları sadece. Metpamid kullanıyodum megersem yanlıs kullanıyormuşum. Ben midem bulandıgı zaman içiyodum. Babam eczacıdır dediki bulandıktan sonra içmenin bi anlamı yok. Bulanmasın diye içicen onu. Bende Yemek yemeden önce medpamid kullanıyorum 2 gundur bulantım yok şükür. Uykuya gelincede çalışıyorum. İş yerine gidiyorum sabah 10 dan aksam 6 ya kadar uyuyorum ofiste:) eve geliyorum yemek yiyorum. Bidaha 8 den sabaha kadar sen düşün :((((( yani herşey NORMAL 🤪