ozlemozdemir09 elisamommy canım senin gördüğün üzerinde kutusu vardı çıkardım ama çok çok hafif ikinci çizgi var emin degilim reglime bugün saymazsak üç gün var umarım bekledigime değer
ozlemozdemir09 canannn0 he Evet benim de öyle varla yok arasında biraz daha bekleyeyim diyorum hanımlar
elisamommy ozlemozdemir09 Yok Geç Döllenme Değildir Şu İçtin Yapmadan önce sabah ilk idrar değil Testin hassaslığı falan değiştirir