Doğumda erkek doktor hemşire ya da personel, mahremiyet konusunda nasıl peki Çam Sakura? Hasta yakınlarında erkeklerde dikkatlilermiş ama personelden emin olamıyorum. Acil doğum olsa erkek doktor olsa istememe durumunda çözüm sağlanır mı acaba o konudaki yorumunuzu merak ettim